Skip to content

善明會 Sin Meng Charity Association

首頁 » 社區參與 » 創造可持續社會價值

創造可持續社會價值

關注社會層面,整合技術及社群等資源合作,以批判思維探討與解決未來社會問題,推動大衆利用自身技能服務社會。

致力培育具社會責任的青年領袖人才,提供更全面、專業、具有前瞻性的領袖培訓,提升參加者「硬知識」及「軟實力」,並培育他們平衡社會、經濟及環境等多角度思考,學習並解決社區問題,增強及掌握未來必要的未來技能,包括個人全面管理、技能提升及合作協作,協助他們肩負推動社會發展的任務,持續為社會創造價值。

相關活動

粵劇嘅內容就係講古老嘢、又聽唔明,唔啱細路仔? 係時候要拋開依啲念頭啦! 究竟粵劇有咩玩?

講起做義工,幫到人又有得玩木工,你第一時間會諗到咩?肯定係觸木工程啦! 由紅酒箱到家具,觸木工程做嘅唔單係冰冷嘅物件,而係摸得到嘅溫度。觸木工程計劃帶住大家親身上門探訪弱勢社群,學習專業木工技藝,利用回收紅酒箱木材為有需要家庭度身訂造家具,每一件家具都係獨一無二嘅心意。想身體力行幫助有需要嘅人,又想發掘下自己嘅潛能同興趣就要快啲報名啦!

聽到ESG就拗晒頭?同我哋究竟有咩關係? 其實可持續發展、ESG(Environmental Social Governance)議題近年已經係迅速崛起,作為澳門不同行業嘅年輕一代,想與時代同步,了解多啲現時社會嘅關鍵趨勢,晉升成為有能力推動全球發展嘅「跨界綠色人才」就要快啲報名啦!🙋‍♀

2023「本土資源可持續發展培訓計劃」青年領袖培訓帶大家從新角度出發,喺望吓山望吓海嘅同時,探索澳門喺實踐可持續發展中嘅困難同挑戰;透過親身體驗裸買、共享物品或技藝、環保酵素工作坊,了解社群間為環境保育作出嘅努力同推廣。